Saturday, July 27, 2013

Камелия - най-разкрепостената българска звезда




Най-разкрепостената чалга певица Камелия отново се изцепи по повод на сексуалните си преживявания и призна, че не пробвала мъже от различни раси, но никога не е спала с негър.

Огън момичето от Чипровци например не крие, че обича всички видове секс, а изискванията й към партньора й са да е значително надарен. „Не съм от жените, за които размерът няма значение. Каже ли някоя това, значи нещо не й е в ред или въобще не знае какво е добър секс", отсича блондинката.




„Всички знаят, че не съм монахиня и никога не съм искала да бъде такава. Запознавала съм се с различни мъже и съм имала авантюри. Само с негър не съм спала", признава Камелия.Певицата пробвала дори с араби и мургавелковци от Латинска Америка, но не може да определи кои са по-добри, пише "Всеки ден".

„Мъжете, както и жените, не се делят на националности. Всичко е инвидуално, защото на един му харесва една, на друг - друго. Мен ме привличат поддържани мъже с харизма", отсича Камелия.

Lifestyle.ibox.bg

...............................................................................................................
Радина Кърджилова  на плажа
...............................................................................................................
Преслава се изръси 10 бона за дънки
..............................................................................................................
Николета Лозанова ИЗНЕНАДА феноветес екстремна прическа!
.............................................................................................................
Помните ли я? Мис Силикон
.............................................................................................................





No comments:

Post a Comment